به نیابت از ...   با هدف جمع آوری و نشر فرهنگ فولکلوریک و بومی ترشیز کهن

  در این طرح تا کنون حدود 500صفحه برای ترشیز  ایجاد شده و ان شا الله به مرور بارگذاری می شود.

با عنایت شما بزرگواران  تا سال آینده به عددی بیش از  (10000) صفحه خواهد رسید و همچنین فاز دوم طرح نیز انشا الله  عملیاتی خواهد شد.

متاسفانه یکی از مشکلاتی که باعث کندی پیشرفت گردیده، مباحث مالی می باشد که به همین دلیل و برای اجرای بهتر طرح نیابت از .. بر آن شدیم تا بحث خیرات فرهنگی را اجرایی نماییم.
• طرح خیرات فرهنگی چیست؟
در طرح خیرات فرهنگی بنا داریم، کنار صفحات تمامی عزیزان شما فضایی قرار داده شود تا نام عزیزانی که با نیت خیرات فرهنگی مبلغی را به یاد آن عزیز خود جهت اجرای طرح نیابت از .. پرداخت کرده اند در آنجا درج گردیده و در طول سال توسط نایبان آنها، برنامه هایی چون اهدا کتاب ،چاپ دفتر تحریر با تصویر فرد مورد نظر ،ختم صلوات،چاپ کتاب برای فرد مورد نظر، ختم قرآن و ... برای آنها برگزار گردد.

به نیابت از بزرگ خاندان (پدربزرگ  ، مادر بزرگ ) و ... یا هر کسی که دوستش دارید میتوانید خیرات فرهنگی کنید .
• توجه
ماندگاری و اهمیت طرح به نیابت از ...و همچنین اهمیت ورود محتوای فرهنگ و آداب و رسوم  در فضای مجازی و تاثیر فصای مجازی در جنگ نرم برای هیچ کس از شما بزرگواران پوشیده نیست. 
این سخن حکیمانه رهبر عزیزمان را همه شنیده ایم که اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی می باشد و انشاالله این سخن چراغ راه ما در استفاده از این بستر مهم بوده و خواهد بود.
• درخواست
از عزیزانی که علاقه مند به شرکت در طرح خیرات فرهنگی هستند درخواست می گردد تا مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب :
5029081012913790  بانک توسعه تعاون به نام  خیریه فرهنگی همت  واریز کرده و مبلغ، شماره فیش و مشخصات شهید خود را به سامانه 5000260004پیامک نمایند.

و یا جهت پرداخت آنلاین کلیک نمایند.
نکته : در هنگام پرداخت آنلاین لطفا نام ونام خانوادگی خود را نوشته و در قسمت توضیحات مشخصات شهید خود را ذکر نمایید.

• حرف آخر
امیدواریم با عنایت و توفیقات الهی بتوانیم کاری ماندگار در عرصه جهانی  انجام دهیم تا دین خود را به  بزرگان این دیار ادا کنیم و با این کار ناچیز قدر دان آنها بوده و ارادت خود را به آنها ثابت نماییم.